vrijdag 4 juli 2008

LO All grown up: werkbeschrijving deel 1







Voor degene die het leuk vinden om te zien hoe deze LO tot stand is gekomen volgt hier de werkbeschrijving:


Foto 1: Aquarelpapier bestempeld met Prima Build a Swirl en ingekleurd met waterverf.


Foto 2: Het papier is hier en daar bewerkt met maskeervloeistof en in zn geheel geverfd met waterverf, op de plaatsen waar de maskeervloeistof zit, kun je zien dat de verf niet "pakt".


Foto 3: De opgedroogde maskeervloeistof is nu een soort rubberlaagje die je er zo af kunt trekken/rollen. Op die plaatsen zie je het blanke papier zitten.


Foto 4: Zo ziet het eruit als de maskeervloeistof er af is.


Foto 5: De lichte vlakken nu inkleuren met zachtrose verf.


Foto's 6 t/m 9 in het onderstaande berichtje.


Foto 6: De ondergrond is nu klaar en ziet er zo uit.


Foto 7: Papier van SEI voor het maken van 2 matten. (sorry, krijg de foto niet gedraaid)


Foto 8: Titel eerst met potlood maken en dan met bruine pen overtrekken.


Foto 9: Chipboard swirls bewerken met embossingpoeder en inktblokje, garen eromheen draaien, gehaakte rondjes lichtjes beinkten en het geheel opplakken.


3 opmerkingen:

Patricia zei

Check mijn weblog, ik heb een award voor je achtergelaten!!

scrapmuis zei

Wauwie je bent een echte kunstenaar!mijn complimenten!ik kom er graag een keertje voor naar Belgie!

roetjes Pina

An Zeelmaekers zei

heel mooi gedaan. Ik ga dit ook eens proberen.