woensdag 9 juli 2008

Eerste LO van Juul....



Juul is zijn originele naam, maar we noemen m met zn allen minimuis...geen idee hoe dat is gekomen maar ondertussen luistert hij helemaal naar die naam. Als ik savonds laat aan de achterdeur heel hard MIIIIINIMUISSS sta te roepen vraag ik me wel eens of mn buurtjes denken dat mn tamme muis binnen moet komen :)
Voor deze LO heb ik een heel stel vellen Cosmo Cricket papier gescheurd, bestempeld en geverfd. De foto ligt op een stukje katoen, ingesmeerd met gesso, frame er op gestempeld en kraaltjes erop geborduurd. Even op de foto klikken als je m in het groot wilt zien.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hele mooie lo hanneke!

hier idem, onze kat heet mimi, maar we noemen haar moos :P geen idee hoe dat is gekomen ;-)

Ellen de Boer zei

Hanneke, wat is deze ook weer prachtig!!! En wat een lieve foto, een scheetie zeg :D

Anoniem zei

Oh Hanneke wat is dit een mooi lootje, die kraaltjes dat kant, super. Ik heb hem nu dus wel in z'n geheel kunnen bewonderen.
Die naam zo houden hoor, erg grappig.

Groetjes Dilly

Anoniem zei

Heel erg mooi!!! Echt Hanneke!!

Patricia zei

Wat een dropje zeg!! Echt weer een super leuke LO