woensdag 8 september 2010

Kistje voor FLOW- schatten

(klik=groot)




Hey meiden, ik ben helemaal verliefd op het blad FLOW, vast wel bekend bij velen onder "ons scrappers", het blad lijkt zelf wel helemaal gescrapt met al die leuke tekeningen en frutsels! Ik krijg er in ieder geval altijd een inspiratie-kick van! (zelf meer als van een echt scrapblad, erg he?) Voor al die gave kaarten, labels, kleine boekjes, receptenkaartjes enz. die er als extra'tje altijd bijzitten heb ik nu een "schatkistje" gescrapt met papier van Cosmo Cricket; (Material girl, kwijlll). http://www.cosmocricket.com/

Voor de lezers die FLOW nog niet kennen, echt even gaan kijken hoor, je mist echt heeeel veeeeel leuks! http://flow.web-log.nl


6 opmerkingen:

blogvanco zei

Jeetje Hanneke, dat is nog eens een goed idee zeg. Alles handig bij elkaar, ik "vergeet" nog wel eens die bladen leeg te halen, erg eigenlijk ..

Linda zei

Wat een leuk kistje is het geworden!

Fia zei

Goh Hanneke dit is wel onwijs leuk zeg!!!!
IK ga hem aanschaffen hoor!!

Janine zei

aaah wat istie leuk!!! en wat een goed idee om daar de dingen van de flow in te bewaren! :D

Danielle zei

jaja ook ik lees de Flow! superblad! en wat een super kistje heb je gemaakt!

Lea zei

Erg leuk idee Hanneke.
Ik ben ook helemaal verliefd op de flow, heb nu ook de agenda... die is ook helemaal top.
Ik vind het alleen jammer om de spulletjes uit de flow te gebruiken, zo mooi vind ik ze meestal, hahaha

Ga ook nog even op de rest van je blog kijken, groetjes Lea