maandag 13 april 2009

into de stofjes...


Stofjes met ini mini kleine patroontjes, badstof, vilt... ik kan er op het moment geen genoeg van
krijgen! Ik ontplof haast van de inspiratie en ben dus maar gauw aan de slag gegaan met een stoffen boekje, nog een paar pagina's en dan is ie klaar, dus even geduld nog, deze week zal ik m jullie laten zien. Het wordt in ieder geval geen "netjes" boekje, dat ligt namelijk niet zo in mijn straatje...Ik wil m eigenlijk zsm afmaken want in mn hoofd zit alweer iets anders te "broeien": een maf beest van de stofjes die ik over heb, tja ik weet t, ik heb gewoon 'n tik:)

3 opmerkingen:

Jacqueline zei

Oooh, ik ben heel benieuwd hoe hij gaat worden, Hanneke!

MvM-design zei

Nou Han ik ben heeeel benieuwd.... ik heb ook last van stofjes gekte maar kom er ffies niet aan toe.
kan niet wachten :):):)

* Daniëlle * zei

Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat. De stofjes én het koffertje zijn in ieder geval al errug schattig!