zaterdag 26 juli 2008

foto van de dag 1


In sept begint mijn cursus digitale fotografie en omdat ik tegen die tijd wel hoor te weten wat al die knopjes op mn toestel betekenen, ben ik dus met mn neus in de boeken/handleiding gedoken. De automatische stand was toch wel erg handig... maargoed, mn camera is deze dagen dus mn metgezel, zo ook toen ik zojuist even een ommetje ging maken met de honden. Ok hier is het plan: elke dag zoek ik de leukste foto uit en plaats hem op mn blog. (ben benieuwd hoelang ik het volhou...)

Op de foto van vandaag onze ruwharige (op het moment veeeel te ruwharig) teckel Sara vlak voordat zij met haar hoofd de grond in dook om eens heerlijk te gaan graven. Wat een eigenwijs koppie he?

(P stand, bewolkt, geen flits)

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat koppie, wat een schatje is het toch!
Groetjes,
Jacqueline