vrijdag 27 juni 2008

getagged....

Door Pina!!!! Leuk!!!!



Wat deed ik 10 jaar geleden?
Slapeloze nachten, flesjes, poepluiers, fruithapjes, liedjes zingen, 4 x per dag op en neer naar de basisschool, winkeltje spelen, haartjes vlechten, naar de zwemles, naar de speeltuin, zand stofzuigen in het hele huis.... kortom: zorgen voor mijn kindjes van 1 en 4 jaar. Een drukke maar ontzettend leuke periode.

5 dingen die ik vandaag moet doen?
Vandaag niet meer zoveel, morgen dan??? Dieren voeren, heeeel veel wassen, Joost naar een kinderfeestje brengen, flessen water halen (hier zit er een chloorsmaak aan het kraanwater),en de BBQ schoonmaken. (en dan ga ik lekker scrappen)
Wat is mijn lievelingseten?
Gourmetten en alles wat HEET is.
Wat zou ik doen als ik miljonair zou zijn?
Een hele ploeg werkmannen inhuren die ons hele huis klaar zouden maken zodat mijn mannetje wat meer rust krijgt en het kankerfonds steunen met heel veel geld.
Plaatsen waar ik heb gewoond?
Alphen a/d Rijn, Venray, Maasbree, Panningen, Haelen, Valkenswaard en nu in Overpelt (belgie)

Pina bedankt!!!

Ik wil graag de volgende mensen taggen.. (schrijf je dat zo????)


Carla
Natalie
Danielle
Janine
Esther







Geen opmerkingen: